• Gratis verzending vanaf 50,- *
  • Worldwide Shipping
  • Snelle Bezorging

MEGA SALE 40 - 50% KORTING OP ALLES!

MEGA SALE 40 - 50% KORTING OP ALLES!

Meest gestelde Vragen


Veelgestelde vragen

1.1 Contact Details

El Ramla Hamra

 

  

Tel: +31 (0)75 - 2340024 

Whats app: +31 (0)6 106 42 214

1.2 Openingstijden showroom store Zaandam

Buiten de reguliere tijden is het ook mogelijk op afspraak. 

  • De showroom is gesloten

 

 

 

1.3 Ik zou graag het vloerkleed thuis willen beoordelen.

Je kunt langskomen in onze winkel of het vloerkleed eenvoudig online bestellen. De verzendkosten zijn gratis. Je hebt 14 dagen om het vloerkleed te beoordelen. Mocht het kleed je toch niet bevallen dan mag je deze (binnen 14 dagen) gewoon weer terugsturen of langs brengen. Je ontvangt je geld weer retour.

 

 

1.4 Hoe lang duurt het voordat we je bestelling versturen?

Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen je bestelling te versturen.

1.5 Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Let op ivm covid-19 kunnen er vertragingen in levering zijn, met name naar de overzeese gebieden.

Nederland1-2 werkdagen
Europa2-4 werkdagen
USA & Canada3-7 werkdagen
Australia & New Zealand6- 9 werkdagen

1.6 Verzenden jullie buiten Nederland?

Ja wij verzenden wereldwijd. 

1.7 Hoe hoog zijn de Bezorgkosten?

Bij een bestelling binnen Nederland van 50 euro of meer worden geen bezorgkosten in rekening gebracht.

De bezorgkosten hangen van het gewicht af. Het wordt automatisch aangegeven wanneer je de bestelling hebt geplaatst. El Ramla Hamra hanteert de actuele pakketpost tarieven van Post.nl. Het versturen gebeurt in principe via PostNL.

1.8 Betaalmethoden

In onze showroom kan je betalen met pin en of contant.

Je kunt jouw online bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

Betaalwijze
IDEAL
Overboeking: NL17 RABO 01604699 53
PayPal
Afterpay
VISA
Mastercard
Bancontact
El Ramla Hamra gift card

 

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor El Ramla Hamra het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving Mijn AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

 

1.9 Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar het voldoet helaas niet aan mijn verwachtingen. Mag ik het terug sturen?

Ja dit kan.

  • De retourzending moet te allen tijde schriftelijk aangemeld worden (een reden hoeft niet opgegeven te worden), binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
  • De termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd.
  • Het ongebruikte product in een degelijke verpakking kun je gefrankeerd retour zenden. Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour.
  • Je dient (wanneer nodig) te kunnen bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, door middel van een bewijs van postbezorging.

Het retouradres is:

El Ramla Hamra

Penningweg 93b

1507 VK Zaandam

 

 

1.10 Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Als de retourzending aan de voorwaarden voldoet, draagt El Ramla Hamra er zorg voor dat binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag aan je wordt terugbetaald. De portokosten voor retourzending zijn voor je eigen rekening.

 

1.11 Komen al jullie producten uit Marokko en worden ze met de hand gemaakt?

Alle producten van El Ramla Hamra komen uit Marokko. Wij werken niet met tussenhandelaren en werken direct met de vakman. We zijn altijd op zoek naar bijzondere producten. Veel van onze producten laten we maken naar ons eigen ontwerp. De meeste producten worden dan ook ambachtelijk vervaardigd. Dit betekent dat de producten soms kleine oneffenheden en onregelmatigheden kunnen vertonen. Dit geeft juist het authentieke weer. Onze producten worden in kleine aantallen vervaardigd.

1.12 Vaak zijn jullie producten vintage. Wanneer is een product nou echt vintage?

Tegenwoordig gebruikt men te pas en te onpas het woord 'vintage'. Echt vintage betekent dat het product minimaal 25 jaar oud is. een vintage-look is dus wat anders dan echt vintage. Wanneer wij vermelden dat onze producten vintage zijn, dan zijn ze dat ook echt.

Retro zijn items nieuw gemaakt, maar gebaseerd op ontwerpen van vroeger.

1.13 Klachten

Wij doen er alles aan om jou de best mogelijk service te verlenen en de mooiste producten te leveren. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over één van onze producten of service dan willen wij dat zo snel mogelijk weten zodat we adequaat kunnen reageren. Heb je een klacht dan kun je dit op de volgende manieren laten weten:

Mail ons en je hebt binnen 2 werkdagen antwoord

Liever direct contact? Bel ons op +31 (0)75 - 2340024

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »