Contactgegevens

Naam: El Ramla Hamra

Bezoekadres (alleen op afspraak) Penningweg 93 B, 1507 DG Zaandam

Postadres: Serenade 31, 1507 VK Zaandam

Tel: +31 (0)75 - 2340024 

Whats app: +31 (0)6 106 42 214 / 06 243 08 553

E-mail El Ramla Hamra

   

Openingstijden

Is het mogelijk het product eerst te bezichtigen alvorens ik echt tot de koop overga?

Ja bezoek op afspraak is mogelijk. Je kunt een e-mail naar ons sturen of telefonisch contact met ons opnemen.

     

Ik zou graag het vloerkleed thuis willen beoordelen.

Je kunt langskomen op afspraak of het vloerkleed eenvoudig online bestellen. De verzendkosten zijn gratis. Je hebt 14 dagen om het vloerkleed te beoordelen. Mocht het kleed je toch niet bevallen dan mag je deze (binnen 14 dagen) gewoon weer terugsturen of langs brengen. De retourkosten (binnen Nederland) vergoeden wij.

   

   

Suggesties

Jou goede service verlenen vinden wij erg belangrijk. Wij staan altijd open voor feedback om onze service te kunnen verbeteren. Wij kunnen ook jouw inbreng en eventuele suggesties en wensen over onze producten goed gebruiken voor de samenstelling van onze collectie. Stuur ons dan een e-mail.

   

Bezorgen

Hoe lang duurt het voordat we je bestelling versturen?:

Wij streven er naar om binnen 2 werkdagen je bestelling te versturen.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Nederland1-2 werkdagen
Europa2-4 werkdagen
USA & Canada3-7 werkdagen
Australia & New Zealand6- 9 werkdagen

 

Verzenden jullie buiten Nederland?

Ja wij verzenden wereldwijd. 

 

Hoe hoog zijn de Bezorgkosten?

Bij een bestelling binnen Nederland van 50 euro of meer worden geen bezorgkosten in rekening gebracht.

De bezorgkosten hangen van het gewicht af. Het wordt automatisch aangegeven wanneer je de bestelling hebt geplaatst. El Ramla Hamra hanteert de actuele pakketpost tarieven van Post.nl. Het versturen gebeurt in principe via Post.nl.

   

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

Betaalwijze
IDEAL
Overboeking* NL17 RABO 01604699 53 / BIC code RABONL2U
PayPal
Mastercard
VISA
Afterpay
Bancontact (Belgie)
El Ramla Hamra gift card


   

Retourneren

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar deze voldoet helaas niet aan mijn verwachtingen. Kan ik het terug sturen?

Ja dit kan. 

 

Hoe zend ik het product terug?

  • De retourzending moet te allen tijde schriftelijk aangemeld worden (een reden hoeft niet opgegeven te worden), binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, na afloop van dit termijn kan de koop niet meer ontbonden worden en is definitief.
  • De termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd.
  • Het ongebruikte product in een degelijke verpakking kun je gefrankeerd retour zenden. Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour.
  • Je dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, door middel van een bewijs van postbezorging.

 

Het retouradres is:

El Ramla Hamra

Serenade 31

1507 VK Zaandam

 

Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Wanneer ontvang ik mijn geld terug?:

Als de retourzending aan de voorwaarden voldoet, draagt El Ramla Hamra er zorg voor dat binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, het volledige aankoopbedrag aan je wordt terugbetaald. De portokosten voor retourzending zijn voor je eigen rekening.

Hoe je het aankoopbedrag terugontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.

   

Herroepingsrecht

Bij levering van producten:

  1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
  2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
  3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product,  kenbaar te maken aan El Ramla Hamra. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels e-mail. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. 
  4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan El Ramla Hamra heeft teruggezonden, is de koop een feit.

   

Onze producten

Komen al jullie producten uit Marokko en worden ze met de hand gemaakt?

Alle producten van El Ramla Hamra komen uit Marokko. Wij werken niet met tussenhandelaren en werken direct met de vakman. We zijn altijd op zoek naar bijzondere producten. Veel van onze producten laten we maken naar ons eigen ontwerp. De meeste producten worden dan ook ambachtelijk vervaardigd. Dit betekent dat de producten soms kleine oneffenheden en onregelmatigheden kunnen vertonen. Dit geeft juist het authentieke weer. Onze producten worden in kleine aantallen vervaardigd.

   

Vaak zijn jullie producten vintage. Wanneer is een product nou echt vintage?

Tegenwoordig gebruikt men te pas en te onpas het woord 'vintage'. Echt vintage betekent dat het product minimaal 25 jaar oud is. een vintage-look is dus wat anders dan echt vintage. Wanneer wij vermelden dat onze producten vintage zijn, dan zijn ze dat ook echt.

Retro zijn items nieuw gemaakt, maar gebaseerd op ontwerpen van vroeger.

   

Klachten

Wij doen er alles aan om jou de best mogelijk service te verlenen en de mooiste producten te leveren. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben over één van onze producten of service dan willen wij dat zo snel mogelijk weten zodat we adequaat kunnen reageren. Heb je een klacht dan kun je dit op de volgende manieren laten weten:

Mail ons en je hebt binnen 2 werkdagen antwoord

Liever direct contact? Bel ons op +31 (0)75 - 2340024

   

Staat jouw vraag hier niet tussen?

Neem contact met ons op via +31 (0)75 - 2340024 of via het contactformulier